468x60 Ads

Monday, October 8, 2012

လက္ရွိ အေျခအေနသည္ အားလံုး ေကာင္းသည့္ အေျခေန မဟုတ္ ေသးဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာ


"ႏုိင္ငံရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ကၽြန္မ အၿမဲတမ္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ဒီမုိကေရစီ ရေသးတဲ့ ႏုိင္ငံမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံရဲ႔ စနစ္က ဒီမုိကေရစီ စနစ္လို႔ ေျပာလို႔ မရေသးပါဘူး။ လက္ရွိ အေျခအေနအရ ဒီမုိကေရစီလမ္းကို ေလွ်ာက္ႏုိင္တဲ့ အေျခအေန ေရာက္လာတယ္ ဆုိတာကို ရွင္းျပဖို႔ သြားတာပါ။ ဒီမုိကေရစီ လမ္းစကို ေရာက္တယ္ဆုိတာဟာ ျဖဴးေျဖာင့္ေနတဲ့ လမ္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ကိုယ္တုိင္ ေဖာက္ယူရမယ့္ လမ္းပါ။
ကၽြန္မတို႔ ကိုယ္တုိင္ဆုိတာ ဘယ္သူေတြလဲ ဆုိေတာ့ အဓိကကေတာ့ ျပည္သူလူထုပဲ။ ျပည္သူလူထုနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အၿမဲ လက္တဲြ လုပ္ကိုင္ခဲ့တဲ့ ဒီမုိကေရစီ အင္အားစုေတြ ေဖာက္ယူရမယ့္ လမ္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိေျပာလို႔ အစုိးရကေရာလို႔ တခ်ဳိ႕ကေမးလိမ့္မယ္။ အစိုးရကေတာ့ ျပည္သူလူထုရဲ႕ ဆႏၵအရ လုိက္လုပ္ရမွာပါ။ ဒါမွလည္း ဒီမုိကေရစီ က်မွာပါ။ ကၽြန္မတို႔ ေဖာက္တဲ့ ေနရာမွာလည္း အမ်ားႀကီး သတိထားဖို႔ လိုတယ္။ အမ်ားႀကီးလည္း ႀကိဳးစားဖို႔ လိုတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
တခ်ဳိ႕က ဆုိလို႔ရွိရင္ အခုအေျခအေနကို အားလုံး ေကာင္းေနၿပီလို႔ အလြန္အကဲ အေကာင္းျမင္တယ္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့။ အားလုံး ေကာင္းေနတဲ့ အေျခအေန မဟုတ္ေသးပါဘူး ဆုိတာကိုလည္း ကၽြန္မတို႔ သေဘာေပါက္ဖို႔ လိုတယ္။ အားလုံး ေကာင္းေအာင္ လုပ္ရမယ့္ အေျခအေနပါ။ လုပ္ႏုိင္ဖို႔လည္း အခြင့္ အလမ္းေတာ့ ရွိလာၿပီ" ယေန႔နံနက္ ၁၁ နာရီခဲြ အခ်ိန္က အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ ပါတီ၌ က်င္းပျပဳလုပ္သည့္ အေမရိကန္ ခရီးစဥ္ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြတြင္ အထက္ပါအတုိင္း ေျပာၾကားလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။

0 comments:

Post a Comment